L'Ajuntament de Tàrrega ha habilitat fins al divendres 10 de novembre un servei de consultes i possibles reclamacions sobre les inscripcions al cens electoral corresponent a les Eleccions al Parlament de Catalunya convocades per al dijous 21 de desembre de 2017. El punt de consulta és l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, a la Casa Consistorial (Plaça Major, 1). Les reclamacions per errors o per exclusió indeguda del cens es poden presentar en la mateixa oficina esmentada de l’Ajuntament. Cal aportar el DNI, el passaport o el permís de conduir, i s'ha d'utilitzar un imprès normalitzat que es facilitarà gratuïtament. La inclusió en les llistes del cens és un requisit indispensable per a poder exercir el dret de vot en les Eleccions 21-D. S'aconsella especialment que facin la consulta les persones que s'hagin empadronat a Tàrrega o que hagin modificat recentment les dades del padró.
OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ (OAC) · Casa Consistorial - Plaça Major, 1 · De 8 a 20 h · Tel. 973 311 608 · oac@tarrega.cat