Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

Agramunt acull des d’avui dijous, 13 de juliol,  i fins aquest diumenge 16,  el Campionat d'Espanya de Globus Aerostàtics. Durant aquests dies està previst que es facin uns set vols que es faran entre el matí i la tarda. Hi participen una quinzena de globus, la majoria dels quals són de Catalunya però també hi ha gent de València, de Mallorca, de Toledo, les Illes Balears i altres llocs. Cal destacar que estarà competint aquests dies a Agramunt, Ivan Ayala, el campió d'Espanya dels últims cinc anys seguits, i també la participació del jove pilot japonès, Yudai Fujita.

Durant els vols, es faran les proves de precisió. Es tracta de localitzar punts determinats senyalitzats amb una creu de 10x10 i que es faciliten als pilots amb unes dades geo-posicionades sobre un mapa.  La tasca d’aquests és navegar fins arribar el més a prop possible d’aquesta creu per tirar un sac de sorra, que determinarà la seva posició i posterior puntuació. Cal assolir la màxim precisió durant el vol per aproximar-se tan com es pugui a les dades geo-posicionades del mapa. L'equip que aconsegueixi sumar més punts acaba sent el vencedor del campionat.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes