Ahir dilluns van començar les obres d’adequació del Consultori Mèdic d’Altet, nucli depenent de Tàrrega, que es va veure afectat per un incendi el passat desembre de 2014, deixant al poble sense servei de metge des de aleshores.
Els fets es remunten al 15 de desembre de l’any passat quan va produir-se un incendi fortuït en una caseta annexa al Consultori d’Altet que feia de magatzem amb estris diversos de cuina del poble, i que va fer que aquest també es veiés afectat per les flames.
El portaveu de la Junta de Veïns d’Altet Emili Ramon, ha explicat a Ràdio Tàrrega que el fet de no disposar de consulta de metge al poble durant aquest mes i mig “ha estat un inconvenient sobretot per la gent gran que s’ha hagut de desplaçar al CAP de Tàrrega”.
Emili Ramon ha explicat que amb l’inici de les obres es preveu que en el període d’una setmana a quinze dies es restablirà el servei de metge al poble que és d’un dia a la setmana.
El cost de les obres iniciades ahir dilluns és d’11.000 euros i va a càrrec integrament de l’assegurança, que després del peritatge efectuat al produir-se l’incendi, va confirmar que va tractar-se d’un fet fortuït com ja s’apuntava des d’un principi.
Foto: Imatge dels efectes de l’incendi el passat 15 de desembre
