Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe
Lleida (ACN).- Cinc persones han resultat ferides aquest divendres, poc després de dos quarts de sis de la tada, després que un automòbil s'hagi encastat contra l'aparador d'una botiga a Lleida. Els fets han tingut lloc al número 1 de l'avinguda Blondel, i els ferits són el conductor de l'automòbil -que segons la Guàrdia Urbana ha estat traslladat a l'hospital Arnau de Vilanova de la ciutat- dues dependentes de la botiga i dos clients. Segons els Bombers, els quatre han patit ferides de caràcter lleu i han estat traslladats al mateix centre hospitalari. L'equip d'atestats de la Guàrdia Urbana de Lleida investiga les causes de l'accident.

Així doncs, l'equip d'atestats del cos de seguretat local lleidatà haurà de determinar quin ha estat el motiu pel qual el turisme ha sortit de la via i s'ha encastat a l'interior de l'establiment comercial, una botiga de roba de la franquícia Jack & Jones.

El Sistema d'Emergències Mèdiques ha enviat tres ambulàncies al lloc dels fets, en les quals s'han evacuat als ferits, mentre que els Bombers hi han enviat cinc dotacions. Al costat de tècnics municipals, han fet un reconeixement de la botiga i han determinat que no hi ha afectació estructural.

Posteriorment s'ha sabut que el conductor del vehicle ha resultat ferit greu.
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes