Ciutadilla ha estat l’escenari aquest pont de l’1 de maig de la XII Trobada de Grups de Recreació Medieval. Un total de 16 grups participants a la trobada d’arreu de Catalunya, l’Estat Espanyol i del sud de França han coincidit a la vil·la urgellenca per retrocedir durant quatre dies fins a l’Edat Mitjana.
Segons ha explicat a Ràdio Tàrrega l’alcalde de Ciutadilla Òscar Martínez, enguany la festa ha complert amb tots els actes previstos en el programa, d’on destacaven el setge al castell i la pujada de torxes del dissabte i la desfilada dels Hospitalers de Ciutadilla juntament amb les comparses de Moros i Cristians de Lleida avui diumenge.
Martínez ha explicat que no és el primer any que la trobada dura quatre dies, però que el fet de coincidir amb pont festiu ha restat públic assistent que s’ha quantificat al voltant de les 4.000 persones.
La tradicional Trobada de Grups de Recreació Medieval de Ciutadilla ha comptat també com és habitual amb una Fira d’Artesans pels carrers de la vil·la.
