De nou Creu Roja Tàrrega engega la Campanya per la Recollida de Joguines, per atendre a tots els infants del municipi sota el lema: Hi ha moltes joguines, tria la teva forma d'ajudar.
A aquesta campanya s’hi ha sumat les dues principals botigues de joguines de la ciutat així com nombroses institucions de la comarca. Fins el dia 28 de desembre es poden dipositar joguines en bon estat en les caixes que s’han repartit per diferents punts.
Dissabte 19 de Desembre de 16h a 20:30h, a la plaça Major, es farà l’acte central de la recollida de joguines i/o material escolar.
Amb la finalitat de que cap infant es quedi sense joguina en aquestes dates tant assenyalades, com la nit de reis.
Aquesta iniciativa té com a objectiu preferent, cobrir les necessitats de joguines pels infants compresos entre els 9 i els 13 anys.
S’hi pot participar intercanviant una joguina per un llibre que hi haurà a l’estand de la Creu Roja o per una ració de coca
amb xocolata.
Aquest acte l’organitzen conjuntament amb l’associació Guixanet que farà cagar el tió a les 18h de la tarda i amb l’Agrupament Mestre Güell Roger de Llúria.