Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest migdia el presumpte agressor que ahir per la nit va ferir amb un ganivet de grans dimensions un home de 37 anys, Jordi M. V., espanyol i veí de Tàrrega. Com avançava Ràdio Tàrrega aquest matí, els fets es van produir cap a les 11 de la nit ahir dilluns a la capital de l'Urgell a la zona compresa entre els carrers Sant Josep i Aurora, després d'una baralla entre l'agressor i l'agredit que va començar en un domicili particular i va seguir al carrer, per motius que encara s’investiguen per part dels Mossos d’Esquadra. L'agressor, que s'havia amagat a casa seva després dels fets, s'ha lliurat finalment als Mossos d'Esquadra que havien muntat un dispositiu policial a la porta del seu domicili. La detenció ha tingut lloc al carrer i el detingut és un home de 22 anys, d'origen dominicà i veí de Tàrrega, que respòn a les inicials d'Héctor M.A.

Arran de l'agressió, la víctima va patir diversos talls als braços i a l'esquena. Segons han confirmat els Mossos d’Esquadra, el ferit va ser traslladat en un primer moment al CAP de Tàrrega, i posteriorment va ser derivat a l’Hospital Arnau de Vilanova, sense que es temi per la seva vida. Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per aclarir els fets.

Foto: Dispositiu policial muntat al carrer del domicili del pressumpte agressor

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes