Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe
Lleida (ACN).- La Diputació de Lleida ha presentat aquest dilluns el nou logo de la marca 'Ara Lleida' que canvia després de 25 anys. El director del Patronat de Turisme, Jordi Blanch, ha insistit que tot i el "desgast" del logotip, la marca 'Ara Lleida' segueix agradant i funcionant i que per tant es manté. Els encarregats del nou logo són els creatius lleidatans de l'empresa 'Uoiea' que han estat escollits entre els 15 projectes presentats per 9 empreses catalanes. El logo s'ha creat a partir de figures geomètriques de diversos colors que representen cada comarca. Aquestes figures, però, s'entrellacen en una mateixa imatge. L'objectiu és que tots els territoris se sentin identificats sota una mateixa marca.

La Diputació de Lleida ha presentat aquest dilluns el rellançament de la marca turística 'Ara Lleida', el distintiu amb que el Patronat de Turisme d'aquesta institució ha treballat la promoció de les comarques de Lleida des de fa 24 anys.

Coincidint amb la celebració el 2013 del 25è aniversari d'aquesta marca, i atenent als estudis de posicionament que aconsellaven potenciar-ne el seu reclam, la Diputació ha iniciat així la promoció i la difusió d'aquesta nova imatge corporativa, que alhora esponsoritza més d'una setantena de clubs i esportistes de les Terres de Lleida.

El concepte de la nova marca sintetitza la diversitat del territori de les comarques lleidatanes, com també dels paisatges, les activitats i els serveis que representa 'Ara Lleida'.

La nova imatge corporativa s'ha dissenyat en resposta a les conclusions d'un exhaustiu estudi de mercat i de posicionament fet a gairebé 1.000 enquestats. D'aquesta forma, es dóna un nou impuls a la marca 'Ara Lleida' potenciant la cohesió i la visió global i de conjunt de tota l'oferta turística de la demarcació, tal com ha destacat el president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé.

Es tracta d'un logotip molt més integrador, en què totes les comarques de la demarcació de Lleida estan representades. L'objectiu és que tot el territori, des de la plana fins al Pirineu lleidatà se senti identificat amb la nova imatge corporativa, ha dit el director del Patronat de Turisme, Jordi Blanch.

Concepte de la nova marca 'Ara Lleida'

La nova marca 'Ara Lleida' sintetitza la diversitat de territoris, de paisatges, d'activitats i de serveis que acullen les comarques de Lleida. Així, la composició de la nova marca suma el lema 'Ara Lleida' sobre una taca de diverses tonalitats per donar lloc a una marca compacta i una presència diferenciadora. La suma de formes i colors, fruit de la sintetització gràfica i cromàtica de les comarques de Lleida, representa les variables temàtiques de tot el territori, tant les del Pirineu com les de la plana de Lleida.

El lema tipogràfic integrat dins del símbol aporta pregnància i reconeixement de la marca. La composició, tant de text com de taca de colors, descriu una diagonal ascendent que dota la marca d'un esperit positiu.

La implementació de la nova marca es farà de manera progressiva en la mesura en què es facin les noves accions promocionals. La primera d'elles, avui dimarts, quan es presentarà la temporada de neu.

ESCOLTA LA NOTÍCIA EN VEU DELS SEUS PROTAGONISTES:
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i raons tècniques, per a millorar la teva experiència de navegació, per a emmagatzemar les teves preferències i, opcionalment, per a mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Hem inclòs algunes opcions de configuració que et permeten dir-nos exactament les cookies que prefereixes i les que no. Prem ACCEPTAR per a consentir totes les cookies. Prem CONFIGURACIÓ per a decidir les opcions que prefereixes. Per a obtenir més informació sobre les nostres cookies accedeix a la nostra Política de cookies aquí: Més informació
Acceptar Rebutjar Gestionar Galetes