Les millores de les instal·lacions han consistit en la cobertura de la pista poliesportiva i la substitució de la tanca perimetral, la construcció d’uns banys públics, l’arranjament global de la sala polivalent, la instal·lació d’una porta d’accés al recinte esportiu i d’unes portes corredisses que permeten separar o unir dels dos espais quan sigui necessari. A més també s’ha renovat tot l’enllumenat amb llums LED per a l’estalvi energètic.
Les obres tenien un pressupost d’uns 150.000 euros i han estat finançades conjuntament per la Generalitat de Catalunya a través del Pla Únic d'Obres i Serveis (PUOSC), per la Diputació de Lleida i per l’EMD de Seana.
Amb les intervencions realitzades, els veïns i veïnes de Seana compten ara amb unes instal·lacions òptimes per a la celebració d’esdeveniments culturals, esportius i socials.