Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe
Alternativa de formació durant les vacances amb la participació d’una dotzena de persones
El Punt Jove de Tàrrega, gestionat per la Regidoria de Joventut, ha finalitzat el curs de premonitors de lleure adreçat a nois i noies de 14 a 17 anys. L’activitat, concebuda com una alternativa de formació durant les vacances estivals, ha comptat amb una dotzena de persones inscrites. Les classes s’han impartit les darreres setmanes al Centre d’Entitats de Tàrrega amb nocions bàsiques sobre l’àmbit del lleure, com l’organització i l’execució d'activitats de dinamització pensades per a infants, joves i gent gran. Els inscrits també han pres part en tallers de reciclatge i han realitzat visites a l’Esplai Esprai d’estiu de la capital de l’Urgell.
Aquesta iniciativa esdevé a més una útil preparació per inscriure’s posteriorment al curs professional de monitors de lleure que també impartirà el Punt Jove durant els mesos d'agost i setembre, en aquest cas per a joves a partir de 18 anys. Paral?lelament, el Punt Jove ofereix altres propostes lúdiques, esportives i culturals per amenitzar les vacances d'estiu. Com és el cas del torneig de vòlei platja que es disputa cada dia, de dilluns a divendres, a les 8 del vespre, a la pista de sorra especialment habilitada al Parc Esportiu del Reguer.

ESCOLTA LA NOTÍCIA EN VEU DELS SEUS PROTAGONISTES:
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes