Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe
Anglesola (ACN).- Els Mossos d'Esquadra van imputar els dies 1 i 2 de novembre dos conductors com a presumptes autors d'un delicte contra la seguretat del trànsit per circular amb una velocitat penalment punible. Els dos infractors van ser enxampats circulants a 189 i 194 km/h a la Segarra i l'Urgell en trams limitats a 90. Un d'ells a més va donar positiu al control d'alcoholèmia. El primer conductor es va aturar pels voltants de les set de la tarda de l'1 de novembre a la carretera L-310, dins del terme municipal de Concabella (Segarra). El radar va marcar 189 km/h i els agents van aturar el vehicle i van identificar el conductor, un veí de Guissona, de 36 anys i de nacionalitat búlgara.

L'home va quedar imputat per circular a una velocitat penalment punible.

L'altre conductor va ser detectat el 2 de novembre a la carretera C-53, prop d'Anglesola (Urgell), on els mossos estaven duent a terme un control de velocitat al punt quilomètric 120. En aquesta ocasió es va aturar un turisme que circulava a 194 km/h. El conductor, un veí d'Escaldes-d'Engordany, de 28 anys i de nacionalitat andorrana, va quedar imputat per un delicte relatiu al trànsit. A més, també se'l va denunciar administrativament per conduir sota els efectes de les begudes alcohòliques. A la prova d'alcoholèmia que li van efectuar els agents, va donar un resultat positiu de 0,31 mg d'alcohol per litre d'aire expirat.

Els mossos van instruir diligències penals en ambdós casos i van trameses als jutjats de Cervera i Balaguer, respectivament.
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes