Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

La 16a Fira del Medi Ambient de Tàrrega, que obre les portes al públic aquest dissabte, ha rebut avui prèviament grups d’escolars per a gaudir de tallers pedagògics. Així, alumnes de primària de la ciutat han participat en l’activitat Som gent de profit, dins una campanya de prevenció contra el malbaratament alimentari. Mitjançant jocs i cançons, els monitors han donat consells als infants sobre com aprofitar al màxim els aliments que tenim habitualment a la nevera de casa. El taller forma part d’una exposició didàctica, també dins la campanya Som gent de profit, que es pot visitar a l’Espai MerCAT aquest cap de setmana en el marc de la fira.

Aquesta mostra serà un dels múltiples atractius de la 16a Fira del Medi Ambient que tindrà lloc a la plaça de les Nacions sense Estat, l’Espai MerCAT i el pàrquing de l’Estació d’Autobusos. El certamen presentarà les últimes novetats sobre ecologia, qualitat de vida i energies renovables. La convocatòria manté una vuitantena d’expositors i un extens programa d’activitats vinculades amb la biodiversitat i la conscienciació mediambiental. L’actor Quim Masferrer inaugurarà la fira aquest dissabte 3 d’octubre, a 2/4 de 6 de la tarda, presentant la campanya a favor del reciclatge dels residus titulada 'perquereciclem.cat', impulsada per la Generalitat de Catalunya.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes