El Centre d’Empreses Innovadores (CEI) de Tàrrega, en col•laboració amb GlobaLleida i la Diputació de Lleida, impartí el 15 d’abril una sessió gratuïta de màrqueting estratègic centrada en les habilitats comunicatives. La jornada, amb una seixantena de participants, s’adreçà a emprenedors amb idees de negoci o activitats professionals en marxa. El ponent fou Eduard Cristóbal-Fransi, Doctor en Economia, professor i director del Departament d’Administració d’Empreses i GERN de la Universitat de Lleida. Sota el títol Comunicar millor per arribar a tothom, s’analitzaren els elements clau per a la creació d’una estratègia on-line així com les diferències entre el màrqueting tradicional i l’electrònic. La sessió s’il•lustrà amb exemples pràctics exposats per les firmes allotjades al viver d’empreses de Tàrrega.
L’acte comptà amb la presència de l’alcaldessa Rosa Maria Perelló; el regidor de Promoció Econòmica, Carles Pascual; i Oriol Oró, conseller delegat de GlobaLleida. Oró destacà la bona marxa de les activitats organitzades pel CEI Tàrrega així com el bon funcionament del viver. Aquest és un equipament de la xarxa de centres empresarials que impulsen els municipis amb el suport del CEEILleida. S’hi arrenden mòduls a preus assequibles a empreses que desenvolupin un producte innovador. Ubicat a l’antic complex de Cal Trepat, el CEI Tàrrega es troba al 50% d’ocupació.
L’acte comptà amb la presència de l’alcaldessa Rosa Maria Perelló; el regidor de Promoció Econòmica, Carles Pascual; i Oriol Oró, conseller delegat de GlobaLleida. Oró destacà la bona marxa de les activitats organitzades pel CEI Tàrrega així com el bon funcionament del viver. Aquest és un equipament de la xarxa de centres empresarials que impulsen els municipis amb el suport del CEEILleida. S’hi arrenden mòduls a preus assequibles a empreses que desenvolupin un producte innovador. Ubicat a l’antic complex de Cal Trepat, el CEI Tàrrega es troba al 50% d’ocupació.
