Un estudi de l’empresa d’estudis sociològics i de mercat Ceres revela, entre altres aspectes, un alt índex de satisfacció del públic de FiraTàrrega, que és considerada una cita referent de les arts escèniques del país.
El setembre de 2012, coincidint amb la celebració de FiraTàrrega i per encàrrec del consell d’administració de la Fira, l’empresa Ceres va realitzar una enquesta per tal de realitzar un estudi dels usuaris d’aquest certamen. L’estudi comptava amb el precedent del treball de prospecció i anàlisi que va realitzar els anys 2000 i 2004 la Universitat de Lleida.
Segons les dades recollides en l’estudi, la quantificació del nombre de visitants a la 32a edició de FiraTàrrega es va estimar en 146.948, xifra que fa referència al volum de persones acumulat al llarg dels quatre dies del certamen: 19.849 el dijous, 31.992 el divendres, 52.050 el dissabte i 43.057 el diumenge.
El perfil mitjà de l’assistent a FiraTàrrega és una persona d’entre 20 i 39 anys, procedent de Catalunya, que viatja en vehicle particular, amb estudis universitaris o secundaris, usuari d’internet, que s’està a Tàrrega una mitjana de 2,40 dies i que ha assistit a la Fira en més d’una ocasió.
Pel que fa al comportament, destaca el fet que el 62% dels espectadors veu només espectacles gratuïts al carrer, que el 24% veu entre 1 i 2 espectacles de pagament i que l’11% en veu més de dos de pagament. De mitjana, els espectadors de la Fira veuen 6 espectacles gratuïts de carrer i 1 de pagament de la programació oficial.
Finalment, quant a la valoració, els usuaris es mostren bastant o molt satisfets amb la Fira. El 16% li atorguen un excel•lent, el 58% un notable. En una escala del 0 al 10, la valoració mitjana del conjunt dels usuaris se situa en 7,29 punts. A destacar que ningú valora la Fira per sota de 5 punts. El 87% del públic declara la seva intenció de tornar en la propera edició de la Fira, el mateix percentatge que considera que FiraTàrrega és un referent teatral del país. Finalment, el 91% dels usuaris declara que recomanarà la Fira a un amic o familiar.
ESCOLTA LA NOTÍCIA EN VEU DELS SEUS PROTAGONISTES:
El setembre de 2012, coincidint amb la celebració de FiraTàrrega i per encàrrec del consell d’administració de la Fira, l’empresa Ceres va realitzar una enquesta per tal de realitzar un estudi dels usuaris d’aquest certamen. L’estudi comptava amb el precedent del treball de prospecció i anàlisi que va realitzar els anys 2000 i 2004 la Universitat de Lleida.
Segons les dades recollides en l’estudi, la quantificació del nombre de visitants a la 32a edició de FiraTàrrega es va estimar en 146.948, xifra que fa referència al volum de persones acumulat al llarg dels quatre dies del certamen: 19.849 el dijous, 31.992 el divendres, 52.050 el dissabte i 43.057 el diumenge.
El perfil mitjà de l’assistent a FiraTàrrega és una persona d’entre 20 i 39 anys, procedent de Catalunya, que viatja en vehicle particular, amb estudis universitaris o secundaris, usuari d’internet, que s’està a Tàrrega una mitjana de 2,40 dies i que ha assistit a la Fira en més d’una ocasió.
Pel que fa al comportament, destaca el fet que el 62% dels espectadors veu només espectacles gratuïts al carrer, que el 24% veu entre 1 i 2 espectacles de pagament i que l’11% en veu més de dos de pagament. De mitjana, els espectadors de la Fira veuen 6 espectacles gratuïts de carrer i 1 de pagament de la programació oficial.
Finalment, quant a la valoració, els usuaris es mostren bastant o molt satisfets amb la Fira. El 16% li atorguen un excel•lent, el 58% un notable. En una escala del 0 al 10, la valoració mitjana del conjunt dels usuaris se situa en 7,29 punts. A destacar que ningú valora la Fira per sota de 5 punts. El 87% del públic declara la seva intenció de tornar en la propera edició de la Fira, el mateix percentatge que considera que FiraTàrrega és un referent teatral del país. Finalment, el 91% dels usuaris declara que recomanarà la Fira a un amic o familiar.
ESCOLTA LA NOTÍCIA EN VEU DELS SEUS PROTAGONISTES:
