Ahir al vespre es va signar el conveni de col•laboració entre FiraTàrrega i les empreses que formaran part del Club dels Mecenes de la Fira en la seva edició d’enguany. A l’acte hi van assistir els representants de les empreses adherides al Club, que inclou 21 membres.
En aquesta edició, tot i la conjuntura econòmica, el nombre de mecenes s’ha mantingut, la qual cosa demostra la implicació de les empreses del territori en el desenvolupament de la Fira.
Existeixen tres categories de mecenatge per tal que l’empresa triï l’opció que més s’adapta a les seves preferències. Així, per categories, els vint-i-un membres del Club dels Mecenes són els següents: en la categoria de Mecenes Premium, Alsa, Benecé, la Cambra de Comerç de Tàrrega, Foment Targarí, Ros Roca i Segre/Lleida Televisió; en la categoria de Gran Mecenes, Borges, Distribuïdora Bosch Hnos., SA, GLS Prefabricados, New School i Sorea; en la categoria de Mecenes, Auto Nayox, Casa Delfín, Jaume Costa, Fustes Estadella, Red Vip’s, Zero, Hàbit, Semat grup, Sucesores de Falip Navarro i Peugeot – Tallers Celestí Farré.
La idea bàsica del Club és que les empreses que en formen part adquireixin un paquet d’entrades d’espectacles de la Fira a un preu especial de col•laboració. El Club també és un aparador per a aquelles empreses que comparteixen la sensibilitat pel mecenatge cultural i una fórmula d’implicació al territori que les acull.
A les empreses que integren el Club, la Fira, per la seva banda, els ofereix una sèrie d’avantatges en l’àmbit del prestigi, de la imatge i de les relacions públiques. Així, els integrants del Club obtenen presència en els elements de difusió de la Fira, com el programa oficial o la pàgina web (www.firatarrega.com).
A més, les empreses participants també poden desenvolupar accions de relacions públiques aprofitant l’oportunitat única de tenir a Tàrrega una de les principals fires de les arts escèniques internacionals. En aquest sentit, les empreses poden utilitzar les entrades per obsequiar-les als seus clients, proveïdors, treballadors, col•laboradors, etc. Formar part del Club dels Mecenes també dóna lliure accés a l’espai de reunió informal dels professionals, l’anomenat Club Lleida Qualitat.
Així, FiraTàrrega fa una clara aposta per continuar donant un impuls al Club dels Mecenes, amb la intenció d’arribar a un ventall ampli d’empreses del territori i aprofundir en el propòsit amb què aquest Club va néixer l’any 2002, que no és altre que implicar el teixit empresarial del territori en el projecte cultural de FiraTàrrega, apropant empresa, ciutat i Fira.
En aquesta edició, tot i la conjuntura econòmica, el nombre de mecenes s’ha mantingut, la qual cosa demostra la implicació de les empreses del territori en el desenvolupament de la Fira.
Existeixen tres categories de mecenatge per tal que l’empresa triï l’opció que més s’adapta a les seves preferències. Així, per categories, els vint-i-un membres del Club dels Mecenes són els següents: en la categoria de Mecenes Premium, Alsa, Benecé, la Cambra de Comerç de Tàrrega, Foment Targarí, Ros Roca i Segre/Lleida Televisió; en la categoria de Gran Mecenes, Borges, Distribuïdora Bosch Hnos., SA, GLS Prefabricados, New School i Sorea; en la categoria de Mecenes, Auto Nayox, Casa Delfín, Jaume Costa, Fustes Estadella, Red Vip’s, Zero, Hàbit, Semat grup, Sucesores de Falip Navarro i Peugeot – Tallers Celestí Farré.
La idea bàsica del Club és que les empreses que en formen part adquireixin un paquet d’entrades d’espectacles de la Fira a un preu especial de col•laboració. El Club també és un aparador per a aquelles empreses que comparteixen la sensibilitat pel mecenatge cultural i una fórmula d’implicació al territori que les acull.
A les empreses que integren el Club, la Fira, per la seva banda, els ofereix una sèrie d’avantatges en l’àmbit del prestigi, de la imatge i de les relacions públiques. Així, els integrants del Club obtenen presència en els elements de difusió de la Fira, com el programa oficial o la pàgina web (www.firatarrega.com).
A més, les empreses participants també poden desenvolupar accions de relacions públiques aprofitant l’oportunitat única de tenir a Tàrrega una de les principals fires de les arts escèniques internacionals. En aquest sentit, les empreses poden utilitzar les entrades per obsequiar-les als seus clients, proveïdors, treballadors, col•laboradors, etc. Formar part del Club dels Mecenes també dóna lliure accés a l’espai de reunió informal dels professionals, l’anomenat Club Lleida Qualitat.
Així, FiraTàrrega fa una clara aposta per continuar donant un impuls al Club dels Mecenes, amb la intenció d’arribar a un ventall ampli d’empreses del territori i aprofundir en el propòsit amb què aquest Club va néixer l’any 2002, que no és altre que implicar el teixit empresarial del territori en el projecte cultural de FiraTàrrega, apropant empresa, ciutat i Fira.