FiraTàrrega obre anualment una plataforma de mecenatge per tal que les empreses del territori s’uneixin al projecte cultural de FiraTàrrega i hi donin suport. És important i destacable la suma de sinergies de les empreses privades en la implicació al desenvolupament d’aquelles activitats culturals que formen part del patrimoni de tota la comunitat.
D’aquesta manera, fins a un total de 19 empreses s’han unit en aquesta edició al Club dels Mecenes de FiraTàrrega; la qual cosa certifica la bona salut d’aquesta iniciativa que va néixer ara tot just fa 10 anys.
La signatura del conveni entre les diferents empreses que formen part del Club dels Mecenes i FiraTàrrega va tenir lloc al Museu Comarcal ahir al vespre amb la presència de l’alcaldessa de la ciutat, Rosa Maria Perelló, i diversos representants empresarials i institucionals del territori. Perelló, durant la benvinguda als mecenes, va agraïr especialment “l’aposta d’aquestes empreses per convertir-se en mecenes i unir-se a aquest projecte nacional nascut a la ciutat tot i l’actual context”.
Existeixen tres categories de mecenatge per tal que cada empresa triï l’opció que més s’adapta a les seves preferències. Així, per categories, els dinou del Club dels Mecenes són els següents: en la categoria de Mecenes Premium, Alsa, Foment Targarí, Ros Roca i Segre/Lleida Televisió; en la categoria de Gran Mecenes, Borges, Consorci per a la Gestió de Residus Urbans de l’Urgell i Semat Comunicacions; en la categoria de Mecenes, Auto Nayox, Sorea, Distribuïdora Bosch Hnos., Fustes Estadella, Jaume Costa, Pedrós Advocats, Red-Vip’s Telecomunicacions, Sucesores de Falip Navarro, 9MAG Materials Construcció, Peugeot–Tallers Celestí Farré, Or Tàrrega i Zero-Manofacturas Vall Benaiges.
Com cada any, la idea bàsica del Club és que les empreses que en formen part adquireixin un paquet d’entrades d’espectacles de la Fira a un preu especial de col•laboració. El Club també és un aparador per a aquelles empreses que comparteixen la sensibilitat pel mecenatge cultural i una fórmula d’implicació al territori que les acull. A les empreses que integren el Club, la Fira, per la seva banda, els ofereix una sèrie d’avantatges en l’àmbit del prestigi, de la imatge i de les relacions públiques. Així, els integrants del Club obtenen presència en els elements de difusió de la Fira, com el programa oficial o la pàgina web (www.firatarrega.com).
A més, les empreses participants també poden desenvolupar accions de relacions públiques aprofitant l’oportunitat única de tenir a Tàrrega una de les principals fires de les arts escèniques internacionals. En aquest sentit, les empreses poden utilitzar les entrades per obsequiar-les als seus clients, proveïdors, treballadors, col•laboradors, etc.
Així, FiraTàrrega segueix donant impuls al Club dels Mecenes, amb la intenció d’arribar a un ventall ampli d’empreses del territori i aprofundir en el propòsit amb què aquest Club va néixer l’any 2002, que no és altre que implicar el teixit empresarial del territori en el projecte cultural de FiraTàrrega, apropant empresa, ciutat i Fira.
D’aquesta manera, fins a un total de 19 empreses s’han unit en aquesta edició al Club dels Mecenes de FiraTàrrega; la qual cosa certifica la bona salut d’aquesta iniciativa que va néixer ara tot just fa 10 anys.
La signatura del conveni entre les diferents empreses que formen part del Club dels Mecenes i FiraTàrrega va tenir lloc al Museu Comarcal ahir al vespre amb la presència de l’alcaldessa de la ciutat, Rosa Maria Perelló, i diversos representants empresarials i institucionals del territori. Perelló, durant la benvinguda als mecenes, va agraïr especialment “l’aposta d’aquestes empreses per convertir-se en mecenes i unir-se a aquest projecte nacional nascut a la ciutat tot i l’actual context”.
Existeixen tres categories de mecenatge per tal que cada empresa triï l’opció que més s’adapta a les seves preferències. Així, per categories, els dinou del Club dels Mecenes són els següents: en la categoria de Mecenes Premium, Alsa, Foment Targarí, Ros Roca i Segre/Lleida Televisió; en la categoria de Gran Mecenes, Borges, Consorci per a la Gestió de Residus Urbans de l’Urgell i Semat Comunicacions; en la categoria de Mecenes, Auto Nayox, Sorea, Distribuïdora Bosch Hnos., Fustes Estadella, Jaume Costa, Pedrós Advocats, Red-Vip’s Telecomunicacions, Sucesores de Falip Navarro, 9MAG Materials Construcció, Peugeot–Tallers Celestí Farré, Or Tàrrega i Zero-Manofacturas Vall Benaiges.
Com cada any, la idea bàsica del Club és que les empreses que en formen part adquireixin un paquet d’entrades d’espectacles de la Fira a un preu especial de col•laboració. El Club també és un aparador per a aquelles empreses que comparteixen la sensibilitat pel mecenatge cultural i una fórmula d’implicació al territori que les acull. A les empreses que integren el Club, la Fira, per la seva banda, els ofereix una sèrie d’avantatges en l’àmbit del prestigi, de la imatge i de les relacions públiques. Així, els integrants del Club obtenen presència en els elements de difusió de la Fira, com el programa oficial o la pàgina web (www.firatarrega.com).
A més, les empreses participants també poden desenvolupar accions de relacions públiques aprofitant l’oportunitat única de tenir a Tàrrega una de les principals fires de les arts escèniques internacionals. En aquest sentit, les empreses poden utilitzar les entrades per obsequiar-les als seus clients, proveïdors, treballadors, col•laboradors, etc.
Així, FiraTàrrega segueix donant impuls al Club dels Mecenes, amb la intenció d’arribar a un ventall ampli d’empreses del territori i aprofundir en el propòsit amb què aquest Club va néixer l’any 2002, que no és altre que implicar el teixit empresarial del territori en el projecte cultural de FiraTàrrega, apropant empresa, ciutat i Fira.
