Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

Rosa Briansó i Mari Carmen Muñoz de Tàrrega han estat les afortunades en el sorteig realitzat per Foment Targarí amb motiu de la celebració del Mercapati d’hivern 2011, dels passats dies 11 i 12 de febrer, al Mercat Municipal.
Recordem que el Mercapati d’hivern és el mercat d’oportunitats i de rebaixes que organitza per segon any Foment Targarí a l’espai MerCAT i que va ser un èxit de participació, tant de clients com d’expositors.
El president de l’associació, Joan Mateu, va fer entrega dels dos premis de 150€ en xecs regal que les afortunades podran gastar entre els establiments participants al Mercapati fins el proper 31 de març.
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes