Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe
Foment Targarí, l’associació de comerços i serveis de Tàrrega, realitzà la nit del dimecres 1 de febrer l’acte de lliurament dels premis del Concurs d’Aparadors de Nadal 2011 que es va dur a terme durant la passada campanya de Nadal. La votació va ser a través d’un jurat format per representants de la Cambra de Comerç de Tàrrega, l’Ajuntament de Tàrrega i Foment Targarí. Les quatre categories premiades van ser: el millor aparador, el més nadalenc, el més original i el més elaborat.

El lliurament de premis va anar a càrrec del president de la Cambra de Comerç de Tàrrega, Delfí Robinat; el regidor de Promoció Econòmica, Felip Robinat; i el vicepresident i el president de Foment Targarí, Antonio Hurtado i Joan Mateu respectivament. Els guardonats van rebre una reproducció de l’Eti, la mascota de Foment Targarí. Els guanyadors van ser:

L’APARADOR MÉS NADALENC: CARNISSERIA TÀCIES

L’APARADOR MÉS ORIGINAL: JAUME SOLÉ

L’APARADOR MÉS ELABORAT: FORN DE PA GABERNET

EL MILLOR APARADOR: MAGATZEMS L’ESTRELLA

Durant la seva intervenció, el president de Foment Targarí, Joan Mateu, agraí l’ànim participatiu dels botiguers. El regidor de Promoció Econòmica, Felip Robinat, lloà aquesta iniciativa de dinamització comercial en plena època de crisi, posant de manifest la lluita per mantenir Tàrrega com a centre de serveis. Per la seva part, el president de la Cambra de Comerç, Delfí Robinat, instà a fer de Tàrrega una capital del comerç sòlida i en creixement.
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes