Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

El Catedràtic d’Economia Aplicada de la Universitat de Barcelona Germà Bel ha omplert aquesta tarda al Teatre Ateneu de Tàrrega per oferir la conferència “Perquè es triguen encara 3 hores per anar en tren de Tàrrega a Barcelona?”. Una reflexió que en paraules seves li porta a afirmar que “Quan l’Estat no pot canviar, cal canviar d’Estat”.

En opinió de Bel “l’Estat Espanyol s’ha pres la política d’infraestructures com moltes d’altres polítiques, enlloc d’estar pensades pel servei de les persones ho fa pensant al servei de la construcció de la nació espanyola i de l’ordenació del poder”.

En relació a percepció que té Germà Bel de l’actualitat catalana a nivell de poble, afirma que “la gent vol més informació i anàlisi, i mirant una mica enrere el que he notat es que del 2011 cap aquí, la discussió i els debats són molt més serens i molt més tranquils, hi ha més ganes d’analitzar i de respectar als que pensen diferent”.

L’organització de l’acte d’aquesta tarda a l’Ateneu ha anat a càrrec de Tàrrega Per la Independència.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes