Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

Aquest migdia cap a ¾ d’1 els Bombers de la Generalitat han rebut l’avís de declaració d’un incendi en un bloc de quatre plantes de la Ronda Comtes d’Urgell nº11 d’Agramunt.

El foc s’ha declarat en el menjador d’un dels pisos i ha afectat a dues habitacions de l’habitatge.

Immediatament s’ha procedit a l’evacuació de tot l’edifici i segons ha informat Radio Sió, els Bombers han atès al lloc dels fets a una dona i a la seva neta de tres anys que sembla ser residien en el pis on s’ha declarat el foc. Les dues han patit una intoxicació lleu pel fum de l'incendi.

No s’han hagut de lamentar ferits i el foc ha estat controlat a les 13 hores i 23 minuts de la tarda.

A hores d’ara els Bombers estan efectuant tasques de ventilació de l’edifici i s’està a l’espera de l’arribada de la tècnica municipal de l’Ajuntament perquè faci una valoració de l’estructura de l’edifici i determini si és o no habitable.

En l’extinció del foc han intervingut un total de 6 dotacions dels Bombers de la Generalitat.

Foto: Ràdio Sió

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes