Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

Lleida (ACN).- El jutjat penal número 1 de Lleida ha acollit aquest dilluns el judici a quatre acusats de participar en set robatoris a punta de pistola al Segrià i l'Urgell l'estiu de 2013. La fiscalia demana 35 anys de presó per a Miquel C., espanyol de 34 anys veí de Tàrrega, per set robatoris amb violència i intimidació. El ministeri fiscal demana també setze anys i mig de presó per Àlex G., espanyol de 32 anys, amb nombrosos antecedents, que actualment es troba a la presó; un any de presó per a Santiago D., espanyol de 35 anys veí de Cunit (Baix Penedès) per tinença il·lícita d'armes i nou anys de presó per a Isabel M., espanyola de 40 anys, veïna de Cunit, que presumptament s'encarregava de guardar les armes.

El judici s'ha celebrat aquest dilluns al jutjat penal número 1 de Lleida i cap dels acusats ha reconegut haver participat en cap dels atracaments. Els robatoris van tenir lloc entre l'abril i el maig de 2013 i, més tard, entre el juliol i l'agost de 2013. Concretament se'ls acusa d'haver robat a punta de pistola en 4 bars de Tàrrega, un estanc i un supermercat de Bellpuig (Urgell) i en una empresa de reciclatge d'Alcoletge (Segrià).

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes