Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe
Pintura i dibuix d’alumnes de l’Escola d’Art de Tàrrega fins al dia 20 de juny
Onze alumnes de pintura i dibuix artístic de l’Escola d’Art i Superior de Disseny Ondara (EASD) de Tàrrega exposen un centenar de les seves obres a la biblioteca de la capital de l’Urgell, a la plaça de Sant Antoni. Són peces de diversos estils i gèneres que inclouen il•lustracions, pintures al fresc o esgrafiat entre altres. Els material emprats són paper i fusta. El visitant pot contemplar també el procés creatiu de les obres a través de fotografies. La mostra romandrà oberta fins al proper 20 de juny a la segona planta de l’edifici. Aquesta és la primera activitat paral•lela que acull la Biblioteca de Tàrrega després dels treballs de millora de què ha estat objecte, amb nova il•luminació i pintura. Els cursos d’arts tradicionals a l’EASD Ondara de Tàrrega han experimentat els últims anys una davallada d’alumnes en benefici d’altres disciplines com disseny, interiorisme o gràfica publicitària, també impartides pel mateix centre.
Horari: • Dilluns, de 10 a 14 h. i de 16 a 20 h. • Dimarts, de 16 a 20 h. • Dimecres, de 10 a 14 h. i de 16 a 20 h. • Dijous, de 10 a 14 h. i de 16 a 20 h. • Divendres, de 10 a 14 h. • Dissabte (tancat)
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes