La brigada municipal de l’ajuntament de Tàrrega està duent a terme aquests dies les tasques prèvies a la col•locació de les lletres gegants ( de 20 metres de llarg i 3 d’alt) que conformen la paraula Tàrrega i que van ser el símbol de la campanya “Tàrrega, Comerç Creatiu, Territori Comercial” a la rotonda d’entrada a la ciutat venint de Barcelona a l’alçada de l’entrada del polígon Riambau. Segons ha explicat la regidora de Serveis Municipals Natàlia Lloreta, s’ha deixat passar l’hivern per evitar possibles impediments meteorològics i ara, aquesta mateixa setmana es preveu donar la benvinguda als visitants de la nostra ciutat amb la instal•lació de les lletres gegants. L’acció també inclourà un condicionament de la rotonda amb una petita zona ajardinada.
Recordem que L'Ajuntament de Tàrrega, Foment Targarí i la Cambra de Comerç de Tàrrega van dissenyar plegats una campanya de promoció del municipi com a pol comercial i de serveis. La iniciativa pretenia atraure clients a la capital de l'Urgell una vegada realitzades dues obres de la reforma de la travessia de la N-II i la construcció del pàrquing soterrat de l'avinguda de Catalunya.
La marca de la campanya Tàrrega • Comerç Creatiu • Territori Comercial, es va inspirar en el lema que durant els últims anys ha adoptat amb èxit el certamen FiraTàrrega (Territori Creatiu). La materialització de la campanya buscava la implicació directa del públic i es va basar en pintar les lletres gegants que ara lluirà l’entrada de Tàrrega per part de tota la ciutadania. També es va elaborar un espot publicitari de televisió a càrrec de l’empresa local Calidos.
Recordem que L'Ajuntament de Tàrrega, Foment Targarí i la Cambra de Comerç de Tàrrega van dissenyar plegats una campanya de promoció del municipi com a pol comercial i de serveis. La iniciativa pretenia atraure clients a la capital de l'Urgell una vegada realitzades dues obres de la reforma de la travessia de la N-II i la construcció del pàrquing soterrat de l'avinguda de Catalunya.
La marca de la campanya Tàrrega • Comerç Creatiu • Territori Comercial, es va inspirar en el lema que durant els últims anys ha adoptat amb èxit el certamen FiraTàrrega (Territori Creatiu). La materialització de la campanya buscava la implicació directa del públic i es va basar en pintar les lletres gegants que ara lluirà l’entrada de Tàrrega per part de tota la ciutadania. També es va elaborar un espot publicitari de televisió a càrrec de l’empresa local Calidos.