Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

Lleida (ACN).- La logística del 9-N continua en marxa a Lleida després que aquest dimecres al matí hagi arribat al magatzem de l'arxiu de la Generalitat el material que es repartirà als instituts de 18 municipis de les sis comarques de Ponent. Eren 6 palets carregats amb les urnes desmuntades i la resta de material per assegurar el correcte desenvolupament de les votacions a la jornada de participació sobre el futur polític de Catalunya que se celebrarà diumenge. Una vegada descarregat el material, s'ha organitzat en blocs que hauran de ser recollits pels responsables de cada punt de votació a la delegació del Govern a Lleida.

El repartiment de les urnes i el material per a la celebració de la consulta a la demarcació de Lleida es va iniciar ahir dimarts als pobles petits de les comarques de la Segarra i les Garrigues. Aquest dimecres, s'està repartint també a municipis petits de la resta de comarques de la plana, mentre que els municipis que tenen institut hauran d'anar ells mateixos a Lleida a buscar el material. La previsió és que entre aquest dimecres i demà dijous tot el material ja sigui al seu destí.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes