Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

 El Paupaterres de Tàrrega – Festival Musical d’Estiu de Ponent, que enguany assoleix la seva 20a edició, fa un altre pas endavant establint un contracte de patrocini amb l'empresa de cervesa Moritz. La coneguda firma cervesera establerta a Barcelona portava anys col·laborant amb el festival targarí i, com a resultat del balanç positiu, n’ha esdevingut ara el “Patrocinador Oficial”. Representants de l’Associació Paupaterres i de Moritz han signat el conveni, el qual fixa els suports publicitaris on figurarà la marca. Destaquen les pancartes que il·lustraran i complementaran l’escenari principal del certamen així com la decoració del Càmping Municipal, espai principal del festival.

“L'acord posa de manifest l'excel·lent entesa entre l'empresa Moritz, una de les marques cerveseres més importants de Catalunya, i les activitats de dinamització cultural organitzades des de Tàrrega”, han manifestat els portaveus del Paupaterres. Moritz, que també és present en altres esdeveniments culturals de relleu com FiraTàrrega, ha trobat a la capital de l’Urgell un pol d’atracció per posicionar els seus productes.

La 20a edició del Paupaterres se celebrarà els propers dies 13, 14 i 15 de juliol amb una catorzena de concerts. El certamen commemorarà dues dècades de trajectòria convertit en una de les principals cites de referència a Catalunya pel que fa a pop-rock, folk i ritmes de fusió. Al cartell figuren Els Amics de les Arts, Roba Estesa, Tomeu Penya, Gertrudis, Dr Calypso, Carles Belda & Marc Serrats, La Terrasseta de Preixens, Ethno Catalonia, Sons de Sobretaula, Trocamba Matanusca, Kolpez Txalaparta i Dirty Brown. A més, coincidint amb el 20è aniversari, el Paupaterres creix fins a tres dies incorporant dos concerts previs el dijous 13 amb El Sobrino del Diablo (Bar Novum) i Fa1na (El Gat del Rosal). El festival és organitzat per l’Associació Paupaterres i la Regidoria de Cultura de Tàrrega. Més informació a: www.paupaterres.cat

 

Fotografia: Marc Calderó i Lluís Agea, codirectors del Festival Paupaterres de Tàrrega; Montse Comabella, del departament de màrqueting de Moritz; i Josep Maria Boncompte, delegat de Moritz a l’àrea de Lleida; en el moment d’oficialitzar el patrocini del Paupaterres a la Fàbrica Moritz Barcelona

 

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i raons tècniques, per a millorar la teva experiència de navegació, per a emmagatzemar les teves preferències i, opcionalment, per a mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Hem inclòs algunes opcions de configuració que et permeten dir-nos exactament les cookies que prefereixes i les que no. Prem ACCEPTAR per a consentir totes les cookies. Prem CONFIGURACIÓ per a decidir les opcions que prefereixes. Per a obtenir més informació sobre les nostres cookies accedeix a la nostra Política de cookies aquí: Més informació
Acceptar Rebutjar Gestionar Galetes