Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

ACN Lleida .- El tinent d'alcalde i regidor de Promoció i Gestió de l'Hàbitat Urbà i Rural i la Sostenibilitat, Fèlix Larrosa, ha reivindicat en nom de l'Ajuntament de Lleida un sistema de rodalies ferroviàries que connecti la ciutat amb Binéfar i Montsó, per un costat, i amb Tàrrega i Cervera, segons el traçat de l'Eix Transversal. El tinent d'alcalde ha fet aquestes declaracions en l'acte d'inauguració de la Fira Expo Tren 2016, que se celebra aquest cap de setmana als Pavellons 3 i 4 de Fira de Lleida. El certamen dedicat a l'oci i el modelisme ferroviari s'ha estrenat amb cues de visitants de tot l'Estat, segons la Paeria.

"S'ha de pensar en el confort, però també en l'organització del territori, implicant a totes les administracions competents, tant l'Estat com les aragoneses”, ha dit Larrosa, ja que "creiem que el transport ferroviari té futur i per tant hem d'anar en aquesta direcció". 

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes