Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

El president i el vicepresident de la Col·lectivitat de Regants número 2 del Canal d’Urgell, Amadeu Ros, i Ramon Llavall han presentat aquest matí el projecte de modernització de 1.000 hectàrees de regadiu situades en els municipis de Castellserà, La Fuliola i Boldú a la subdelegada del Govern a Lleida, Inma Manso.

La intenció de la visita ha estat motivada per cercar finançament per tirar endavant el projecte, que preveu la modernització del regadiu amb un sistema pressuritzat amb l’objectiu de disminuir les pèrdues en transport i distribució i, a la vegada, dotar a cada parcel·la d’unes condicions que permetin la implantació de sistemes de reg més eficients. El pressupost per posar en marxa el projecte puja 6 milions d’euros.

Per la seva banda, la Subdelegada del Govern ha demanat a la Col·lectivitat de Regants número 2 del Canal d’Urgell un informe detallat del projecte per poder traslladar-lo al Ministeri d’Agricultura, Pesca, y Alimentación y Medio Ambiente per a la seva valoració i possibilitats de finançament a través dels Pressupostos Generals de l’Estat.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes