Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

La comissió d’Agenta responsable d’organitzar la revetlla de Sant Joan ha fet entrega dels premis als guanyadors dels concursos realitzats el passat 23 de juny. Conxita Bonjorn es va endur el premi gentilesa de Calmet Maurici i que consistia en un canvi de pneumàtics i un polo de la seva marca.

Alex Solè va ser el guanyador de l’aposta per la Cursa de Cargols i obté un val de 50 euros gentilesa de Foment Targarí. També obté 50 euros, Maria Escribà com a premi de la rifa que es va fer entre els assistents. Cal lamentar que la pluja va impedir poder celebrar el sopar de revetlla als jardins de l’Ateneu i per aquest motiu no es va poder fer l’entrega de premis al mateix moment.

La comissió de Sant Joan ja ha iniciat les revisions de l’activitat i s’estudia la possibilitat de fer una revetlla més oberta als barris de cara a les pròximes edicions. S’anima a que si algú vol formar part de la comissió, s’uneixi a agrat@agrat.cat

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes