L’Ajuntament d’Agramunt, l’Institut Ribera del Sió i cinc empreses locals han signat un conveni de col·laboració perquè alumnes de l’institut puguin fer pràctiques. Concretament, seran cinc alumnes de l’Institut Ribera del Sió els qui realitzaran activitats d’aplicació pràctica en cinc empreses de la vila. Les pràctiques es duran a terme des d’ara fins a final de curs.
Aquesta experiència ja s’ha dut a terme durant els darrers cursos acadèmics i ha donat uns resultats molt positius que complementen molt bé la formació dels alumnes al mateix temps que permet a les empreses col·laboradores formar possibles futurs treballadors. Segons l’alcalde d’Agramunt, Bernat Solé, “es tracta d’una experiència positiva en la formació de l’alumnat ja que a través d’aquest projecte coneixen in situ diferents activitats pràctiques que més endavant es trobaran en la seva vida laboral”.
La predisposició d’alumnes i empreses ha fet que ambdues parts vulguin tirar endavant un nou conveni de col·laboració fins a final de curs. Les empreses que hi col·laboren són Xapa i Pintura NUIKE, Bar Restaurant Blanc i Negre, Tecnoxapa i Pintura Manel, Tallers Corbella i Guti Decor Pintors.
