Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe
Més facilitats per a la ciutadania optimitzant la plantilla municipal i sense contractar més personal
L’Ajuntament de Tàrrega ha ampliat l’horari de servei de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC), la qual a partir d’ara romandrà oberta de dilluns a divendres, de 8 del matí a 8 del vespre ininterrompudament. Situada a la planta baixa de la Casa Consistorial, l’OAC és el taulell on s’atenen totes les peticions, sol?licituds i tràmits presentats per la ciutadania a l’administració local, sota el concepte de “finestreta única”. Des que es posà en marxa l’any 2006, i a més de l’horari habitual de matí, aquesta oficina només era operativa per les tardes els dimecres i els dijous. L’horari de tarda s’estén ara a tots els dies hàbils de la setmana i es perllonga a més fins a les 8 del vespre, sumant fins a 12 hores consecutives diàries.
Més servei al ciutadà optimitzant els recursos humans
Segons l’alcaldessa de Tàrrega, Rosa Maria Perelló, amb aquesta ampliació s’accentua la vocació amb què el consistori va crear l’OAC: proporcionar més facilitat i comoditat als usuaris
a l’hora de resoldre els seus tràmits. “Pels matins moltes persones tenen obligacions laborals i ara se’ls dóna l’oportunitat de ser ateses totes les tardes”, explica Perelló. Més hores de servei no es traduirà en la contractació de més personal sinó en la reestructuració de la plantilla i l’optimització dels recursos humans disponibles, “sense augmentar la despesa municipal”, afegeix la primera edil.
1.660 usuaris cada mes de forma presencial
Actualment, l’OAC de Tàrrega atén una mitjana mensual de 1.660 usuaris de forma presencial, xifra que deriva en la realització d’uns 3.000 tràmits administratius cada mes. De
les estadístiques també es desprèn que el temps mig d’espera de l’usuari se situa en 3 minuts mentre que el temps mig d’atenció és de 6,8 minuts. Aquestes dades no comptabilitzen altres tasques de l’OAC com l’atenció de la centraleta telefònica i el correu electrònic.
Altres portes d’entrada a l’administració local
Paral·lelament, l’usuari també es pot descarregar fins a una setantena de documents corresponents a tràmits i sol?licituds a través de l’oficina virtual del web municipal www.tarrega.cat. En aquest mateix apartat s’inclou l’eina telemàtica Carpeta del Ciutadà, la qual permet de tramitar on-line la documentació i fer-ne un seguiment, sempre que es disposi de certificació digital.
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i raons tècniques, per a millorar la teva experiència de navegació, per a emmagatzemar les teves preferències i, opcionalment, per a mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Hem inclòs algunes opcions de configuració que et permeten dir-nos exactament les cookies que prefereixes i les que no. Prem ACCEPTAR per a consentir totes les cookies. Prem CONFIGURACIÓ per a decidir les opcions que prefereixes. Per a obtenir més informació sobre les nostres cookies accedeix a la nostra Política de cookies aquí: Més informació
Acceptar Rebutjar Gestionar Galetes