Davant la supressió de la finestreta permanent • El servei s'estendrà als quatre dies de FiraTàrrega, del 8 a l'11 de setembre

L'Ajuntament de Tàrrega ha mantingut converses amb representants de l'empresa Alsa, concessionària de les línies d'autocar que operen al municipi, per reclamar més serveis d'atenció als viatgers després que l'esmentada firma tanqués el passat juliol la finestreta d'informació i venda de bitllets. Val a dir que des de llavors els usuaris reben dades a través d'un rètol lluminós i l'adquisició del bitllet es fa a l'interior dels autocars. Arran de la petició del consistori, i a partir de la segona setmana de setembre, Alsa dotarà l'estació d'autobusos de Tàrrega amb un servei d'atenció presencial que despatxarà bitllets i informarà sobre horaris i destinacions durant els dos moments de la setmana que registren més passatgers: els dilluns al matí i els diumenges a la tarda.

Els dilluns al matí és quan Tàrrega celebra el mercat setmanal, fet que es tradueix en un augment notable de passatgers, mentre que els diumenges a la tarda coincideixen amb el desplaçament de nombrosos estudiants de Tàrrega i l'Urgell cap a Barcelona i altres destinacions. El consistori i Alsa han acordat que aquests serveis d'atenció presencial (informació i venda de bitllets) es prestin també durant les quatre jornades de celebració de FiraTàrrega, del 8 a l'11 de setembre. En aquest cas es disposarà de dues persones que donaran informació a peu d'andana i una tercera que despatxarà bitllets a la finestreta. El regidor de Promoció Econòmica, Felip Robinat, ha puntualitzat que l'Ajuntament estudia alhora noves fórmules per poder despatxar bitllets a l'estació durant tot l'any. Alsa du a terme diàriament a Tàrrega 43 transports de viatgers per carretera
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència de navegació, i oferir continguts i publicitat d'interès. En continuar amb la navegació entenem que s'accepta la nostra política de cookies. Més informació
Configuració galetes