L’Ajuntament de Tàrrega s’ha reunit aquesta setmana amb els caps dels diferents departaments de l’ens local per explicar-los el funcionament de la nova unitat de compres del consistori, un servei intern que centralitzarà totes les comandes a partir de la segona quinzena de febrer. Mitjançant aquesta eina, l’Equip de Govern vol reduir despesa evitant de duplicar compres, controlar i aprofitar el material disponible en estoc, i evitar aquelles comandes que no siguin imprescindibles pel bon funcionament de la Casa Consistorial. Alhora també es vol tenir coneixement de les necessitats reals de les diferents àrees. Es confia també a obtenir un bon preu a l’hora d’adquirir subministraments.
L’alcaldessa Rosa Maria Perelló afirma que la creació de la unitat de compres no implica la contractació de més personal. Aquest servei es desenvoluparà redistribuint tasques dins la plantilla ja existent, sota la supervisió de la Regidoria de Finances. Aquesta i altres mesures d’estalvi que aplica l’Ajuntament de Tàrrega responen al pla d’austeritat contemplat dins els pressupostos municipals de l’exercici 2012, actualment en fase de redacció, i que es caracteritzaran per l’estalvi i la contenció.
L’alcaldessa Rosa Maria Perelló afirma que la creació de la unitat de compres no implica la contractació de més personal. Aquest servei es desenvoluparà redistribuint tasques dins la plantilla ja existent, sota la supervisió de la Regidoria de Finances. Aquesta i altres mesures d’estalvi que aplica l’Ajuntament de Tàrrega responen al pla d’austeritat contemplat dins els pressupostos municipals de l’exercici 2012, actualment en fase de redacció, i que es caracteritzaran per l’estalvi i la contenció.