L’Ajuntament de Tàrrega s’ha reunit amb els propietaris dels locutoris de la ciutat per explicar-los la nova normativa que regula els horaris d’obertura d’aquest tipus d’establiments i que va entrar en vigor el Juliol del passat 2012 amb l’aprovació de la nova Ordenança de Civisme i Convivència Ciutadana. Com ha recordat el regidor de Governació Carles Pascual, la normativa vigent actualment obliga a definir quins establiments ofereixen servei de locutori i quins ofereixen també servei de botiga. Aquests últims hauran de efectuar obres per separar la venda de productes del servei de locutori, o s’hauran de cenyir estrictament a un horari comercial de botiga com la resta d’establiments de Tàrrega, establert entre les 8 del matí i les 10 de la nit. Recordem que els locutoris que exclusivament ofereixen servei telefònic disposen d’ horari d'obertura lliure. El titular de Governació ha explicat que en la reunió mantinguda, tots els assistents van entendre els arguments exposats pel Consistori i ha afegit que la Policia Local serà l’encarregada a partir d’ara d’efectuar inspeccions pel compliment de l’Ordenança. En cas d’incompliment d’horaris s’obrirà un expedient i posteriorment es sancionarà als infractors. L’ordenança, en el seu conjunt, contempla multes per infracció lleu de 30 a 600 euros; per infracció greu de 600,01 a 1.500 euros; i per infracció molt greu de 1.500,01 a 3.000 euros.
ESCOLTA LA NOTÍCIA EN VEU DELS SEUS PROTAGONISTES:
ESCOLTA LA NOTÍCIA EN VEU DELS SEUS PROTAGONISTES:
