L'Ajuntament de Tàrrega fa ús aquests dies d’un radar mòbil col?locat en diferents punts de
l’antiga travessia de la N-II, remodelada com a eix cívic, amb la finalitat d’obtenir dades sobre
mobilitat en aquesta via. El dispositiu registra el flux de vehicles que hi transiten i les seves
velocitats. La utilització de l’aparell no obeeix, almenys en aquesta ocasió, a mesures
sancionadores. La Policia Local desplaça el radar per tots els trams de la travessia (pl. Josep Pont i
Creus, av. Catalunya, pl. Carme, av. Raval del Carme, av. Barcelona i pl. Riambau), segments que
presenten diferents morfologies urbanes. El radar també s’ha instal?lat en els extrems est i oest de
la travessia, situats als afores i que no es renovaren (av. Cervera i av. Josep Trepat). La
informació s’inclourà a l’informe de mobilitat a l’antiga N-II realitzat per la Regidoria d’Urbanisme.
L’estudi reflectirà l'ús que vianants, ciclistes i automòbils fan de la travessia, L'objectiu és disposar
d'un diagnòstic per adequar aquest vial d’1,7 quilòmetres a les necessitats reals i millorar-ne la
funcionalitat. Durant els darrers dies també s’han realitzat enquestes a peu de carrer. Les
conclusions de l'estudi es donaran a conèixer durant el primer trimestre de l’any vinent.
Aquest estudi parteix del fet que la travessia continua suportant un elevat trànsit de turismes.
Alhora s'examinarà la implementació d'aquells aspectes del projecte que es van anar alterant o
suprimint a mesura que avançava la reurbanització. Tot l’eix és de plataforma única i amb velocitat
limitada a 30 km/h per als vehicles. Els vianants i les bicicletes tenen preferència i els vehicles
pesants hi tenen prohibit el pas a excepció de moments puntuals de càrrega i descàrrega.
l’antiga travessia de la N-II, remodelada com a eix cívic, amb la finalitat d’obtenir dades sobre
mobilitat en aquesta via. El dispositiu registra el flux de vehicles que hi transiten i les seves
velocitats. La utilització de l’aparell no obeeix, almenys en aquesta ocasió, a mesures
sancionadores. La Policia Local desplaça el radar per tots els trams de la travessia (pl. Josep Pont i
Creus, av. Catalunya, pl. Carme, av. Raval del Carme, av. Barcelona i pl. Riambau), segments que
presenten diferents morfologies urbanes. El radar també s’ha instal?lat en els extrems est i oest de
la travessia, situats als afores i que no es renovaren (av. Cervera i av. Josep Trepat). La
informació s’inclourà a l’informe de mobilitat a l’antiga N-II realitzat per la Regidoria d’Urbanisme.
L’estudi reflectirà l'ús que vianants, ciclistes i automòbils fan de la travessia, L'objectiu és disposar
d'un diagnòstic per adequar aquest vial d’1,7 quilòmetres a les necessitats reals i millorar-ne la
funcionalitat. Durant els darrers dies també s’han realitzat enquestes a peu de carrer. Les
conclusions de l'estudi es donaran a conèixer durant el primer trimestre de l’any vinent.
Aquest estudi parteix del fet que la travessia continua suportant un elevat trànsit de turismes.
Alhora s'examinarà la implementació d'aquells aspectes del projecte que es van anar alterant o
suprimint a mesura que avançava la reurbanització. Tot l’eix és de plataforma única i amb velocitat
limitada a 30 km/h per als vehicles. Els vianants i les bicicletes tenen preferència i els vehicles
pesants hi tenen prohibit el pas a excepció de moments puntuals de càrrega i descàrrega.