Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

L'Ajuntament de Tàrrega i la Cambra de Comerç i Indústria de Tàrrega han encarregat l’elaboració d’un estudi per diagnosticar la situació actual dels sectors econòmics del municipi i definir així mateix un model futur de planificació i promoció estratègica. El treball se centrarà en els teixits industrials, empresarials i comercials de la ciutat, identificant els punts forts i les mancances de Tàrrega en aquest àmbit. L’empresa Smart Marketing serà l’encarregada de confeccionar l’estudi, el cost del qual sufragaran a parts iguals la Regidoria de Promoció Econòmica i la Cambra de Comerç de Tàrrega. Les conclusions de l’informe es lliuraran el proper mes de gener.

Aquesta iniciativa és concebuda com el punt de partida a una campanya per rellançar Tàrrega com a referència empresarial i comercial, atraient més negocis i compradors a la capital de l’Urgell. És per això que l’estudi plantejarà també diverses eines de promoció, mesures de creació de llocs de treball, potenciació dels sectors emergents i full de ruta en millores d’infraestructures. També es dissenyaran estratègies per vincular la prolífica activitat cultural i social del municipi als atractius comercials.

En definitiva, es tracta d’accentuar la competitivitat de Tàrrega en el sector econòmic. “Volem disposar d’un diagnòstic per determinar què hem de millorar per potenciar el lideratge, per apuntalar la tradició comercial de la ciutat i per traure el màxim profit dels nostres avantatges”, han afirmat el regidor de Promoció Econòmica, Carles Pascual, i el president de la Cambra de Comerç, Delfí Robinat, acompanyats del consultor de l’empresa Smart Marketing Xavier Roca.

L’estudi analitzarà l’entorn econòmic, demogràfic i geogràfic de Tàrrega així com els seus models productius. En el sector industrial/empresarial també s’incidirà en les inversions en I+D, la implementació de noves tecnologies, el nivell d’internacionalització o la satisfacció amb els serveis bàsics. En la parcel·la del comerç, el treball de camp focalitzarà el model de gestió, l’adaptació a l’oferta, l’estat dels locals, l’aparcament o la seguretat entre altres factors. Un altre aspecte determinant serà l’anàlisi del perfil del visitant / comprador a la ciutat: la freqüència, els hàbits de compra, la fidelitat, l’ús de l’aparcament, la percepció del posicionament de Tàrrega,... entre altres. Entrevistes, dinàmiques de grup i enquestes a més de 700 persones constitueixen la metodologia de l’estudi.

 

Fotografia: Presentació de la iniciativa de l’estudi amb (d’esquerra a dreta) el consultor de l’empresa Smart Marketing Xavier Roca; el regidor de Promoció Econòmica, Carles Pascual; i el president de la Cambra de Comerç, Delfí Robinat

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i raons tècniques, per a millorar la teva experiència de navegació, per a emmagatzemar les teves preferències i, opcionalment, per a mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Hem inclòs algunes opcions de configuració que et permeten dir-nos exactament les cookies que prefereixes i les que no. Prem ACCEPTAR per a consentir totes les cookies. Prem CONFIGURACIÓ per a decidir les opcions que prefereixes. Per a obtenir més informació sobre les nostres cookies accedeix a la nostra Política de cookies aquí: Més informació
Acceptar Rebutjar Gestionar Galetes