L’Associació Alba presenta les novetats dels Lots de Nadal d’aquest any incidint en el valor de les històries personals i trajectòries que hi ha al darrere de cada un dels productes.
De qualitat, del territori i amb valor social. Aquests són els 3 principis que defineixen els Lots de Nadal de l’Associació Alba i l’Olivera, però durant la presentació que es va fer ahir al Gat del
Rosal dels nous productes van voler posar també de manifest la importància de les històries de superació, de solidaritat, de canvis de vida, de tradició que s’amaguen al darrere d’alguns dels
productes.
Un producte no és només allò que es veu o es menja, sinó les persones, els artesants que hi ha al darrere i la seva trajectòria. Cada una d’elles té una història increïble que encara dóna més
valor a aquell producte, explica Meritxell Burgués, responsable de les botigues de l’Associació Alba.
Històries com la de l’Esther de l’empresa de fruits secs Tusal que es va presentar al Harrods de Londres amb una maleta amb pots d’ametlles garrapinyades disposada a colocar-les al prestigiós Centre Comercial (i ho va fer...); o la història d’un empresari d’èxit que cansat del món empresarial comença a fabricar mels amb un valor social; o la història dels arrugats del Rosal, que d’un petit fracàs se n’acaba obtenint el producte estrella d’aquest petit obrador artesà.
Per això aquest any els responsables han decidit donar-les a conèixer a través del Blog de la botiga online (botiga.aalba.cat), del Facebook i d’un escrit que posaran a dins de cada lot per
tal que la persona que el rebi conegui quins són els secrets que s’hi amaguen.
La presentació va anar acompanyada per un maridatge de vins de l’Olivera i alguns dels productes dels lots (galetes El Rosal, formatges, paté d’ànec i fruits secs), en un taller que formava part del Cicle Aliments, Persones i Territori que s’està realitzant durant els mesos de tardor al Gat del Rosal.
ESCOLTA LA NOTÍCIA EN VEU DELS SEUS PROTAGONISTES:
De qualitat, del territori i amb valor social. Aquests són els 3 principis que defineixen els Lots de Nadal de l’Associació Alba i l’Olivera, però durant la presentació que es va fer ahir al Gat del
Rosal dels nous productes van voler posar també de manifest la importància de les històries de superació, de solidaritat, de canvis de vida, de tradició que s’amaguen al darrere d’alguns dels
productes.
Un producte no és només allò que es veu o es menja, sinó les persones, els artesants que hi ha al darrere i la seva trajectòria. Cada una d’elles té una història increïble que encara dóna més
valor a aquell producte, explica Meritxell Burgués, responsable de les botigues de l’Associació Alba.
Històries com la de l’Esther de l’empresa de fruits secs Tusal que es va presentar al Harrods de Londres amb una maleta amb pots d’ametlles garrapinyades disposada a colocar-les al prestigiós Centre Comercial (i ho va fer...); o la història d’un empresari d’èxit que cansat del món empresarial comença a fabricar mels amb un valor social; o la història dels arrugats del Rosal, que d’un petit fracàs se n’acaba obtenint el producte estrella d’aquest petit obrador artesà.
Per això aquest any els responsables han decidit donar-les a conèixer a través del Blog de la botiga online (botiga.aalba.cat), del Facebook i d’un escrit que posaran a dins de cada lot per
tal que la persona que el rebi conegui quins són els secrets que s’hi amaguen.
La presentació va anar acompanyada per un maridatge de vins de l’Olivera i alguns dels productes dels lots (galetes El Rosal, formatges, paté d’ànec i fruits secs), en un taller que formava part del Cicle Aliments, Persones i Territori que s’està realitzant durant els mesos de tardor al Gat del Rosal.
ESCOLTA LA NOTÍCIA EN VEU DELS SEUS PROTAGONISTES:
