Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

FiraTàrrega 2017, que ha tingut lloc del 7 al 10 de setembre, s'ha tancat amb el següent balanç numèric:

Pel que fa a la participació artística, s'han dut a terme un total de 261 representacions de 54 espectacles, de 52 companyies nacionals i internacionals. S'ha comptat amb la participació de 476 artistes d'arreu del món, que han actuat en 23 espais d'exhibició diferents.

Enguany la Fira ha registrat un total de 937 professionals de 512 entitats. D'aquests 599 són catalans, 182 de la resta de l'estat i 156 internacionals. La Llotja ha acollit un total de 53 expositors i 54 activitats, reunions i presentacions professionals.

En relació als espectadors, dels 129 passis de pagament s'han exhaurit un total de 96 sessions. S'han registrat 7.330 entrades venudes i 5.054 invitacions per a professionals, la qual cosa dóna una xifra total d'ocupació de 12.384 localitats, un 83,6% d'ocupació.

Les dates per a la propera edició de FiraTàrrega són del 6 al 9 de setembre de 2018.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes