L’empresa de Tàrrega, PRODUCTOS FLOWER, S.A., ha rebut el Premi Innovació en reconeixement del seu producte ‘Injecció Directe a l’Arbre Platinum 10’ que sortirà en breu al mercat. El premi s’ha entregat durant la 44ena edició de la fira sectorial Iberflora celebrada a València la setmana passada.
El guardó ha premiat la Injecció Directe a l’Arbre desenvolupat per tractar plagues o adobar arbres i que s’aplica a través del tronc directament al sistema vascular (aplicació que es coneix com Endoterapia). Això permet que el tractament recorri tot l’arbre i sigui més efectiu, cosa que amb el temps comporta un estalvi econòmic ja que la seva major eficàcia evita posteriors tractaments de repetició.
FLOWER ha desenvolupat aquest projecte per a la jardinería domèstica, la innovació del qual ha suposat el reconeixement del jurat del Premi Innovació de la fira d’Iberflora.