L’alcaldessa de Tàrrega Rosa Mª Perelló, en declaracions a Ràdio Tàrrega, ha explicat que l’equip de govern ja està treballant en el primer esborrany de pressupost municipal pel 2016.
La primera edil ha recordat que “el tenim encara molt encorsetat per la part de despesa fixa que no podem prescindir, i tenim la voluntat de destinar una part important a l’atenció a les persones en tots els seus àmbits”.
Perelló ha afirmat que la clara voluntat és de mantenir tots els serveis i com tenen per costum, es dibuixarà una projecció dels 4 anys de legislatura pel que fa a inversions i es determinaran quines son les prioritats. En aquest sentit ha recordat que “una vegada superats els moments més forts d’amortitzacions i crèdits serem capaços de mantenir una mínima inversió”.
L’alcaldessa ha explicat que l’actual equip de govern continua sent partidari de fer inversions de manteniment “i sobretot que representin en molts casos estalvi, com revisar tots els equipaments municipals i els seus consums que ben controlats han de permetre generar aquest estalvi sense minvar la qualitat del servei”, ha dit.
Rosa Mª Perelló ha dit que en el període d’una setmana a deu dies, l’equip de govern estarà en disposició de facilitat aquest primer esborrany a la resta de grups polítics de l’arc consistorial “perquè puguin fer-hi les seves aportacions o perquè puguem debatre entre tots la distribució idònia de les diferents partides”, ha dit.
