Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

Les obres de construcció de l’Itinerari Natural per a vianants entre Tàrrega i el Talladell que executa i finança la Diputació de Lleida, respectaran un lledoner cinquantenari que es troba en trajecte de la via segons ha confirmat a Ràdio Tàrrega la vicepresidenta de la Diputació i alcaldessa de Tàrrega Rosa Maria Perelló.

Segons havien alertat ahir des del Grup d’Ecologia i Medi Ambient de Tàrrega, veïns del poble del Talladell, s’havien adreçat a l’agrupació ecologista, denunciant que s’anava a procedir a la tala de l’element vegetal més significatiu d’aquest tram.

Segons ha explicat a la nostra emissora el portaveu de GEMA Jaume Ramon “des del grup ens vam posar en contacte amb els responsables municipals d’Urbanisme, els quals van confirmar que el lledoner s’havia de talar per raons tècniques, però des d’alcaldia es van comprometre a revisar el projecte i a reconduir l’actuació”.

Per la seva banda Rosa Maria Perelló, ha explicat que “el projecte de l’obra ja contemplava preservar, entenent que es tracta d’un passeig per caminar, els elements com els arbres que no fan cap nosa, i a més estem parlant d’un arbre de cinquanta anys que evidentment es conservarà”.

Perelló ha afegit que “tot és opinable, perquè l’empresa constructora de l’obra li és un inconvenient que hi hagi un arbre al mig, però de que sigui un inconvenient a que no s’hagi de preservar també hi ha una distància”.

L’alcaldessa de Tàrrega ha dit que les obres funcionen a bon ritme seguint el calendari establert.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes