L'Estació d’Autobusos de Tàrrega ha ampliat el servei d’informació presencial i de venda de bitllets
a la finestreta de dos a sis dies a la setmana. Això ha estat possible gràcies a l’acord assolit entre
l'empresa Alsa, concessionària de diverses línies d'autocar que operen al municipi, i els
adjudicataris del bar de la mateixa estació. Segons aquesta entesa, els titulars de l’explotació de
l’establiment, anomenat Bus Bar, destinen un empleat a la finestreta, situada al mateix edifici, per
prestar els serveis d’informació i venda de bitllets als viatgers. L’horari, per tant, passa a ser de
dilluns a divendres, de 2/4 de 7 del matí a 12 del migdia, i els diumenges, de 2/4 de 6
de la tarda a les 8 del vespre. La resta de franges, el bitllet es continuarà adquirint dalt
l’autocar. Val a dir que el servei dels diumenges a la tarda obeeix expressament als nombrosos
desplaçaments d’estudiants. Per això, la finestreta restarà tancada els diumenges d’estiu, quan no
hi hagi classes.
Alsa també ha informat que des de la finestreta de Tàrrega es despatxaran bitllets de tots els
trajectes que cobreixi aquesta empresa i no només els que tinguin parada a Tàrrega. Això pot
agilitzar possibles combinacions a l’hora d’arribar a destí. Alsa no descarta d’ampliar en el futur
l’horari de finestreta.
A partir del juliol del 2011, l'adquisició de bitllets a Tàrrega passà a efectuar-se només a l'interior
dels autocars. Des del passat setembre, però, i arran d’una petició de l’Ajuntament, Alsa
reincorporà l'atenció presencial i la venda de bitllets a finestreta els dilluns al matí i els diumenges
a la tarda. Ara, aquests serveis s’han ampliat a tots els dies de la setmana excepte dissabte. Alsa
du a terme diàriament a Tàrrega 43 transports de viatgers per carretera.
a la finestreta de dos a sis dies a la setmana. Això ha estat possible gràcies a l’acord assolit entre
l'empresa Alsa, concessionària de diverses línies d'autocar que operen al municipi, i els
adjudicataris del bar de la mateixa estació. Segons aquesta entesa, els titulars de l’explotació de
l’establiment, anomenat Bus Bar, destinen un empleat a la finestreta, situada al mateix edifici, per
prestar els serveis d’informació i venda de bitllets als viatgers. L’horari, per tant, passa a ser de
dilluns a divendres, de 2/4 de 7 del matí a 12 del migdia, i els diumenges, de 2/4 de 6
de la tarda a les 8 del vespre. La resta de franges, el bitllet es continuarà adquirint dalt
l’autocar. Val a dir que el servei dels diumenges a la tarda obeeix expressament als nombrosos
desplaçaments d’estudiants. Per això, la finestreta restarà tancada els diumenges d’estiu, quan no
hi hagi classes.
Alsa també ha informat que des de la finestreta de Tàrrega es despatxaran bitllets de tots els
trajectes que cobreixi aquesta empresa i no només els que tinguin parada a Tàrrega. Això pot
agilitzar possibles combinacions a l’hora d’arribar a destí. Alsa no descarta d’ampliar en el futur
l’horari de finestreta.
A partir del juliol del 2011, l'adquisició de bitllets a Tàrrega passà a efectuar-se només a l'interior
dels autocars. Des del passat setembre, però, i arran d’una petició de l’Ajuntament, Alsa
reincorporà l'atenció presencial i la venda de bitllets a finestreta els dilluns al matí i els diumenges
a la tarda. Ara, aquests serveis s’han ampliat a tots els dies de la setmana excepte dissabte. Alsa
du a terme diàriament a Tàrrega 43 transports de viatgers per carretera.