Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe
(ACN).- La vicepresidenta del Govern, Joana Ortega, ha acusat aquest dijous la delegada del govern espanyol a Catalunya, María de los Llanos de Luna, de tenir una "obsessió malaltissa" a l'hora de vetllar per la presència de la bandera espanyola als ajuntaments catalans. Ortega ha lamentat, d'aquesta manera i en declaracions a l'ACN, les darreres denúncies impulsades per Llanos de Luna contra consistoris lleidatans. Ho ha fet just abans d'abans d'agafar un avió cap a Grècia. "Llanos de Luna sembla que no té límits", ha denunciat la vicepresidenta, tot afegint que "els sentiments no s'imposen".

Joana Ortega s'ha mostrat indignada davant les darreres denúncies presentades per la delegació del govern espanyol a Catalunya contra ajuntaments i institucions lleidatanes. Encara més, tenint en compte que dimecres el grup del PPC al Parlament la va interpel·lar sobre aquesta qüestió.

En declaracions a l'Agència Catalana de Notícies, la vicepresidenta del Govern ha lamentat que Llanos de Luna continuï imposant la presència de la bandera espanyola. "Quanta energia malbaratada", ha exclamat Joana Ortega.


Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes