Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe
Per primera vegada, un grup de persones amb discapacitat de l’equip de natació de l’Associació Alba participaran en una travessia a mar obert que organitza el Club Natació Vilanova i la Geltrú. El repte que s’han marcat és nedar una distància de 400 metres que equival a 16 piscines.
La travessa es durà a terme aquest proper diumenge 30 de juny prop de la platja de Vilanova i la Geltrú. Hi ha diferents categories, des d’infants, fins a màsters i la gategoria popular que és on participaran aquests 5 esportistes.
Per a poder tenir totes les garanties de seguretat l’Associació compta amb la col·laboració del gimnàs Eurofitness Tàrrega que els ha proporcionat un kayak per a poder fer el seguiment als nadadors. També compten amb 2 socorristes voluntaris que estaran en tot moment pendents dels 5 participants.
“ Per ells suposa un gran repte. Estan acostumats a competir i a nedar en piscines, saben que és una distància de 16 piscines i no tindran cap paret on poder-se parar. Realment estan molt emocionats amb l’experiència. ”, explica la responsable de l’àrea esportiva de l’Associació Anna Balp.
Les 5 persones fromen part de l’equip de natació del Club esportiu Alba que s’entrena setmanalment i realitza competicions de natació a nivell de Lleida.
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes