Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe
Ahir dilluns 27 de febrer es va reunir al Consell Comarcal de l’Urgell, el Plenari del Consell Consultiu de la Vellesa, format pels diferents representants de les associacions de la gent gran de l’Urgell i entitats i residències de la comarca per tal de valorar les accions dutes a terme durant el 2011 i també proposar i consensuar les activitats per aquest 2012.
La presidenta del Consell Comarcal de l’Urgell, Rosa M. Mora va detallar les actuacions previstes per enguany, com són: la celebració de la XXI Trobada de la Gent Gran de l’Urgell, la continuïtat del projecte Coneguem l’Urgell sense presses i la convocatòria del 5è Certamen Literari de la Gent gran entre d’altres.
Cal afegir que el Consell Comarcal recollirà les propostes de les necessitats que tenen les diferents associacions i els temes de les xerrades que els interessa més desenvolupar.
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes