Professionals sanitaris del CAP de Tàrrega, van aprofitar ahir dimecres diada de Sant Jordi, per muntar una taula informativa al carrer del Carme de la capital de l’Urgell, lloc on es celebrava el tradicional mercat de roses i llibres de Sant Jordi, per explicar a la ciutadania les seves protestes envers la creació de l'ens únic sanitari a la demarcació desvinculat de l'Institut Català de la Salut.
El col·lectiu va mostrar pancartes amb el lema ‘Lluitem per la Sanitat Pública’, i van lliurar uns tríptics informatius als ciutadans que s’atansaven a la seva taula.
Segons els professionals sanitaris “és sospitòs que s’hagi escollit Lleida per a un pla pilot pel que considerem serà la privatització de la sanitat".
La portaveu Mercè Agustí, va explicar ahir a Ràdio Tàrrega que tenen la intenció de continuar amb les protestes cada divendres a les 8 del matí durant deu minuts a l’entrada del CAP de la ciutat. Agustí també avançava que pel proper 8 de maig a les 8 del vespre, es farà un acte públic a la Biblioteca Central Comarcal de Tàrrega per aprofundir en la problemàtica i explicar amb detall com s’ha arribat a la situació actual.
