Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

En el marc del XIX Congrés de la Joventut Nacionalista de Catalunya celebrat aquest cap de setmana 10, 11 i 12 de març a Vilanova i la Geltrú, s’ha escollit a Raül Palacios per liderar l’àrea de Territori i Militància de l’organització a nivell nacional.

Llicenciat en Ciències polítiques i de l’Administració i màster en Comunicació política, ha desenvolupat diferents responsabilitats en el si de la JNC. L’any 2012 va ser un dels refundadors del col·lectiu local de la JNC de Tàrrega, del qual en va ser cap local; i del 2012 al 2015 fou cap comarcal de la JNC de l’Urgell.  En aquests darrers dos anys ja ha format part del Comitè Executiu Nacional de les joventuts, sent coresponsable de Militància i Formació.

Una de les seves principals responsabilitats pels propers dos anys és "fer créixer territorialment i en nombre de militants la JNC, reforçant la seva posició com a principal organització política juvenil del país".

 

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes