Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe
Els membres del Partit Popular de l?Urgell han celebrat l?Assemblea Comarcal el dia 27 de juny per tal de triar la nova Junta, que va culminar amb la reelecció de Josep Llovet, com a President i Manel Carques, com a Secretari General, Vocals : Joan Pujal , Marcos Gomez ,Elisa Llobet, Jaume Pallars , Antoni Marsinyaach amb el cent per cent dels vots.

A l?Assemblea hi va assistir la Presidenta del Partit Popular a Lleida, Dolors López, el Secretari General, Salvador Puy i el regidor de Tàrrega, Joan Pujal.

Cal recordar que la comarca del urgell va incrementar de 3 regidors a 12 regidors actuals i un Alcalde Sant Marti de Malda amb majoria absoluta de les eleccions municipals del any 2011.

ESCOLTA LA NOTÍCIA EN VEU DELS SEUS PROTAGONISTES:
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes