Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

Aquest dilluns s’han començat a instal·lar les primeres peces de la nova llar d’infants d’Agramunt, segons informa Tàrrega Televisió. Com si es tractés d’un joc de construcció l’edifici prendrà forma en només tres setmanes. El treball previ s’ha encarregat de deixar a punt l’acondicionament del terreny i la instal·lació dels serveis i mentrestant a la fàbrica s’enllestien els mòduls. Així culmina la part més gruixuda d’aquest projecte que molt aviat serà una realitat.

L’ajuntament calcula que els infants puguin estrenar la llar amb el nou curs. Aquest és un edifici bioclimàtic que proporciona un aïllament tèrmic i acústic de grans prestacions i també és una construcció feta amb fusta d’avet de proximitat.

El nou edifici substituirà l’antiga llar ubicada a la llera del riu Sió que es va inundar parcialment amb la riuada del 2015. Arran d’aquest fet l’Ajuntament va decidir traslladar l’equipament a una zona no inundable. L’obra, que té un pressupost d’uns 700.000 euros contempla l’acondicionament previ per instal·lar l’edifici, la pròpia llar d’infants, el pati i una zona verda contigua que es convertirà en un nou espai públic.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes