Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

El Consell Comarcal de l’ Urgell i el Servei Educatiu de l’ Urgell, estan duent a terme 10 tallers d’ Art-Teràpia als escolars de 4t de primària de la comarca de l’ Urgell, sota el títol: Sentir i Crear.

Els centres escolars de les poblacions d’Anglesola, Bellpuig, La Fuliola, Tàrrega, Castellserà i Vilagrassa, són els que es gaudeixen enguany  d’aquesta experiència.

Els tallers s’estan duent a terme a bon ritme des de començament de curs,  i aquest  mes de març s’acabaran de realitzar. Els imparteix Alba Torres, Artista i art-terapeuta, llicenciada en Belles Arts.

Són tallers molt enriquidors, on els nens fan unes activitats que a l'escola no acostumen a fer, però que són essencials per als seu creixement personal: parlen de sentiments, de l’agraïment a la vida, els nens  reconeixen emocions i les expressen lliurement dins un marc de seguretat a través del cos i finalment els hi donen forma amb el dibuix i el color.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes