Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

Tàrrega celebrarà el dissabte 8 de març la 7a edició del concurs gastronòmic Des-tapa’t, el qual s’amplia enguany a la parcel·la de rebosteria. Quatre entitats locals promouen el certamen: Dones Arrel, Fòrum Femení d’Opinió, La Ginesta de Claravalls i Vídues de Tàrrega, amb el suport de la Regidoria de Polítiques d’Igualtat. La convocatòria s’adreça a homes i dones no professionals de la cuina que vulguin mostrar el seu talent davant els fogons. Els concursants podran presentar un màxim de tres tapes i tres dolços. El jurat lliurarà 640 euros en premis, distribuïts en les categories de receptes més saludables, més gustoses, més elaborades i més originals. El públic també podrà degustar les creacions adquirint tiquets a 3 euros. Els plats s’han de presentar ja fets a les 5 de la tarda a Restaurant La Granja. Prèviament, fins al 6 de març cal formalitzar la inscripció a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà. El 7è Des-tapa’t inclourà a les 6 de la tarda una demostració de rebosteria a càrrec d’Eloi Romero de Pastisseria Vilà.

 

 Dia Internacional de les Dones

 

La cita és el vessant lúdic de la commemoració del Dia Internacional de les Dones. La vigília, el divendres 7, el Consell Comarcal de l’Urgell organitza la conferència Com afecten les emocions a la salut de les dones a càrrec de la psicòloga Susanna Balagué (6 tarda) i el Casal Popular El Rostoll convoca un col·loqui sobre el dret a l’avortament amb l’advocada Diana Reig i la metgessa Mercè Agustí (8 vespre, Biblioteca).

 

 

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes